Onderhoud en woningverbetering

  • Reparatieverzoek

    Reparatieverzoeken kunt u bij ons telefonisch melden (0492) 508 888 of via het formulier op dit gedeelte van de website. Spoedeisende reparatieverzoeken kunt u 24 uur per dag telefonisch bij ons melden: (0492) 508 888. Voorbeelden daarvan zijn een lekkage of een volledige stroomuitval. Controleer vooraf in ons 'Onderhouds ABC' of de kosten voor een reparatie voor rekening van Woonpartners zijn of voor rekening van u.

    Lees verder

  • Onderhouds ABC 12 mei 2014

    Het onderhoud van uw woning is een zaak die zowel u als Woonpartners aangaat. In het Onderhouds ABC kunt u zien welke reparaties voor rekening van Woonpartners worden uitgevoerd en welke u zelf moet betalen.

    Lees verder

  • Zelf aangebrachte veranderingen 15 juni 2016

    Als u wilt klussen in uw woning, geeft Woonpartners u daar graag de ruimte voor. Voor het aanbrengen van veranderingen in uw woning bent u wel
    verplicht vooraf een schriftelijke aanvraag in te dienen bij Woonpartners. U hoeft geen toestemming te vragen voor kleine veranderingen en toevoegingen aan de woning die zonder noemenswaardige kosten ongedaan gemaakt kunnen worden. Veranderingen mogen geen gevaar, overlast of hinder opleveren.

    Lees meer

  • Asbest 23 december 2016

    Fijn wonen is veilig wonen. Asbest kan bij veel mensen vragen oproepen of misschien wel onrust veroorzaken. Woonpartners begrijpt dat. In 2016 starten we met een asbestonderzoek om te kijken waar mogelijk asbest in onze woningen voorkomt. Hieronder staan de meest voorkomende vragen over asbest. Uiteraard vullen we deze vragen en antwoorden steeds verder aan.

    Lees meer

  • Onderhoudsprojecten 13 februari 2017

    Woonpartners vindt het belangrijk om de kwaliteit van haar woningen op peil te houden. We verrichten daarom onderhoud en we brengen verbeteringen aan. Dit kan variëren van schilderwerk tot bijvoorbeeld onderhoud aan het dak.

    Lees meer